دیگر عاشق نمیشوم ( متن عاشقانه )
متنهای عاشقانه
خوش امدید

دلم گرفته تر از این نمیشود، چشمهایم خیستر از این نمیشود
تمام غمها و غصه ها در دل من جا گرفته ، میدانستم اشکهایم روزی تمام میشود
تو برای من عشق نمیشوی ، تو برایم آنچه که میخواستم نمیشوی
از همان اول هم نباید به تو دل میبستم ، میدانستم روزی تمام میشوی
تنهاتر از این نمیشوم ، یک عالمه آرزو در دلم انباشته شده ، تا ابد آرزو به دل میمانم
این تنها حسرت است که بر روی آرزوهایم نقش بسته ، نه دیگر عاشق نمیشوم
ستاره زندگی ام خاموش است ، یاد من در خاطرت فراموش است ، دیگر از این بدتر نمیشود!
تو چه کردی با سرنوشت من ، من که همیشه لبخند بر روی لبانم بود ، چه کردی با خنده های من
کاری کردی که همه را مثل تو ببینم ، هیچکس را وفادار نبینم !
حال من از این خرابتر نمیشود ، روزگار من از این بهتر نمیشود
 این من هستم که تنها مانده ام در جاده های خالی زندگی ، یک لحظه هم برنگشتی و ببینی من کجا جا مانده ام  در راه زندگی
این من هستم که عذاب میکشم و غم رهایم نمیکند ، این تو هستی که بعد از رفتنت خاطره هایت آرامم نمیکند
چرا خاطره هایت را جا گذاشتی ، چرا اینگونه مرا تنها گذاشتی ، چرا بر روی قلبم پا گذاشتی !
حال من از این بدتر نمیشود…


نظرات شما عزیزان:

نازنین
ساعت18:11---26 بهمن 1390
Momkene maskhare be nazar biad, vali vaghan ettefagh miofte! Mikhai

surate kasi ro ke vaghan duset dare bebini? Ino be 10 nafar befrest
bad boro be addresse http://amour-en-portrait.ca.cx/ (in ye bazie
faransavie). Surate kasi ke duset dare zaher mishe! Khatare surprise
shodan (taghriban 90% shabihe)!"



امير
ساعت7:43---8 تير 1390
سلام دوسـت گلم اگه میشه برای حمایت ما این کد رو تو وبلاگاتون کپی کنید لطفا
اینم کد کپی کنید تو تنظیمات بلاگتون و بعد به ما خبر بدید که لینکتون کنیم









راستی دوست گلم مطالبت رو تا حدودی خوندم فوق العاده بود به همبن دلیل ازت دعوت میکنم بیای تو گروه ما
اگه خواستی بیا تو وبمون و اعلام کن من تو سریعتین وقت کد رو بهت میدم تا تو هم بتونی با ما باشی
دوستدارتون امیر مدیر بحث کده


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 8 تير 1390برچسب: دیگر عاشق نمیشوم ( متن عاشقانه ),
ارسال توسط افشین

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 80
بازدید کل : 36913
تعداد مطالب : 19
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->